gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fredagsmyyyyys

Kategori: Allmänt

Började dagen med drink på Banan, Avocado,Päron, Apelsiner & Citron!
Åkte utomläns på arbetsträning...Gjorde soppa och bakade bröd :)
 
Hämtade ut mitt pass...Köpte en go bit med Oxfilé...
Snabbt hem och stekte Pannkakor till mig och sonen...
Slängde ihop en Hallon & Blåbärspaj och en Vaniljsås..
 
Fick supermysigt besök av mini guldkorn med goa mamman...sen också en snabbis av de andra guldkornen!
Vi fick också besök av Mr Råbock mitt på ljusan dan..så barnen blev så glada...Nu har han ätit Surdegsbröd och potatis här utanför husknuten :)
Älskling kom och jag fick fina rosor!
Nu har vi ätit gott....jag är så mätt så jag var tvungen att ta en paus innan duschen haha..älskling tar disken :)
Oxfilé Mmmmmmmmmm....
Oxfilé med Rödvinssås & Bea...Ugnrostade Rotsaker & Grön Sparris!
 
( Snart åker Pajen fram igen...hjärtat måste ju få efterrätt)
 
Fin kväll på er alla! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: