gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Helg

Kategori: Allmänt

Igår fredag började jag dagen med en drink på Spenat, Hallon, Avocado, Apelsiner & Citron!
Åkte och arbetstränade...gissa vad jag gjorde :) Jo bakade bröd såklart ;)
Tog en tur till  "fasters lilla tjej" och goa mamma och fikade och tjatade :)
Hem och tog en promenad...
På kvällen slängde jag bara ihop en Pasta med Laxsås & Sallad...Gott :)
Soffmys fick det ju bli såklart :)
 
I morse åt vi frukost vid tv:n...Surdegsmacka och kaffe...och Blodapelsinjuice :)
Tog en ordenlig promenad i regnet...
Sen lunch av det feta och snabba slaget...
Bacon, Ägg, Falukorv & Smörstekt Surdegsbröd :) Mums!
 
Tog en tur till kära mor! Fick mig kaffe och pratstund!
Hemma igen och soffläge...brasan tänd sen lunch så här är varmt och skönt!
Önskar er en fin lördagskväll! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: