gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Myspys

Kategori: Allmänt

Fick mig allt en promenad....ganska skönt ute :)
Tog mig en Kopp Mint & Choklad Thé som jag fick av älsklingen på Alla Hjärtans Dag..i koppen han köpt :) 
( Samma serie som assietterna som jag fick av mor på födelsdagen såg jag) 
Gjorde ju Aioli...Mmmmmm
Och  Gizzez Snacksknäcke....
Tog en kopp kaffe med hjärtat :) Sen blev det soffhäng med plock :)
 
 
Gott & Mysigt...
Nu blir det bloggläsning!  / Gizze
 
 
 

Kommentarer

  • yasmine modell mamma och fru säger:

    tack vännen
    vilken fin kopp.
    vem är han "älsklingen" vet man vem det är?
    kraaams saknar dig

    Svar: Javisst är den fin! Tar en stoor kaffe i den nu :) med ljus tänt och nyhetsmorgon....Har inga måsten idag, känns så skönt :)
    Nej jag tror inte du vet vem han är min älskling...Han heter Magnus :)
    Saknar dig också! Åker du häråt, skicka ett mess! Kramkram
    gizzez.blogg.se

    2014-02-18 | 23:41:23
    Bloggadress: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här: