gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Nu äre klippt

Kategori: Allmänt

Jodå jag kom iväg...kände mig hängig så jag trodde inte det skulle bli nåt...men nu är jag färgad och klippt!
Helnöjd :)
Hem och tog en kaffe med älsklingen...
Vi tog oss en ordentlig promenad och fick sällskap på vägen!
Hemmavid gräddade jag Våfflor (Kvällsmat) Gott :)
Efter det har vi bara hängt i soffan till Farmen, Sveriges Mästerkock & Mia på Grötö...lovar att det är varmt då brasan varit tänd sen lunch :) 26 grader visar termometern bakom mig..
Bloggläsning får det bli nu! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: