gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Pulled Pork enkelt & gott

Kategori: Allmänt

Fick sova i natt- utan hosta! Skönt :) 
Tog min morgondrink...Spenat, Hallon, Banan, Blodapelsiner & Citron! Mumma :) Efter drink & Panodil var jag redo för arbetsträning....dessa goa människor....tack för att jag får komma till er!
Hem och in med en Pulled Pork i ugnen...här doftar nu ljuvligt :)
 
Handlade lite..slängde skräp..
Körde ett varv med dammsugaren...moppade golven..
Tvättat och bäddat rent..
Tvättat igen...
Kaffat med mig själv..tagit in ved och tänt en brasa...
Nu väntar jag bara på älsklingen! Sen är det helg :)
 
Fin fredag på er!  / Gizze
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: