gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Sovmorgon.....

Kategori: Allmänt

Fick ett andra fikabesök igår...fasters lilla tjej och goa mamma kom och hälsade på oss :)
 
Därefter hade vi soffmys ..
I morse när älskling åkte på jobb, somnade jag om- sov länge så allt blev på "fel tid" idag...
Morgondrink: Hallon, Banan, Avocado & Blodapelsiner :) Satte degar och åkte och tränade...
 
Efter träning och degvikning blev det långpromenad!
Matlådor till grabbsen..Chorizo & Mos
Min lunch: Tex Mex Skinka, Blomkålsmos & Sallad + Paprikatzatziki :)
Gräddade bröd..
Fick fikabesök!
 
Nyss duschat och nu hänger vi i soffan....dags att äta Nybakt Surdegsmacka & Thé :)
 
Önskar er en fin kväll! / Gizze
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: