gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Färska Räkor Aioli & Surdegsbaguette

Kategori: Allmänt

När jag vaknade blev det kaffe och god drink! 
Hallon, Svarta Vinbär, Banan, Blodapelsiner & Citron :)
Åkte och fikade hos min goa vän! Kaffe & Glass med varma Blåbär fick jag där :)
 
Hem och åt lunch...Chorizo & Rotmos :)
Tog en promenad..
Kluddade lite...
Skönt att koppla av med att kludda när man har mycket i skallen...
Gräddade Surdegsbaguetter...
För ikväll har vi ätit Färska Räkor, Aioli & Surdegsbaguette :)
Mysigt och gott!
 
Nu bloggläsning! / Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: