gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fixardag....

Kategori: Allmänt

Började dagen med en go drink!
Matade min Vetesur :) I morgon ska det bakas bröd!
Stekte Kycklingfilé & Grönsaker (och Pasta till grabbarna) 
Smakade bra! 
Tog mig en promenad...och fick trevligt sällskap för en kaffe på stan :)
 
Fixat lite...och nu är det soffhäng till Mästerkocken och sen Maria Wern...
Fin kväll på er! / Gizze
 

Kommentarer

  • Petra Nymans Dagbok säger:

    Skönt med fixardagar! Jag har inte fått bort julen än, men så var jag ju sen med att få in den! Hihi såg väldigt fräscht ut med kycklingen! Kram o ha en härlig torsdag! Nu ska jag snart titta på inspelat Mästerkocken! /Petra

    Svar: Tack Petra...har haft en toppendag! KRAM
    gizzez.blogg.se

    2014-01-09 | 20:26:11
    Bloggadress: http://petranyman.blogspot.com

Kommentera inlägget här: