gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Köttfärsgratäng & Surdegsfrallor

Kategori: Allmänt

Morgondrink i soffan till nyhetsmorgon...
Avocado, Banan, Blodapelsiner & Citron!
Satte en deg...mor vill ha frallor...så frallor ska hon få!
Fick fram bilen ur snön...
Åkte och tränade..skönt när man har mycket i huvudet...och skönt efteråt!
Gräddade frallor..
Lunchade Köttfärsgratäng..
Fick bort disken och tog en promenad till go vän och fick mig kaffe :)
 
Hemma igen...kaffade med hjärtat och sen bara soffmys..nybakta Surdegsfrallor & Kakao :)
Nu ska jag läsa ST och bloggar...sen sova / Gizze

Kommentarer

  • madeleine säger:

    Vilken härlig morgon drink... där pratar vi vitaminbomb :)
    Låter härligt med nybakade frallor..

    Ha det gött.. kram Madde

    Svar: Ja utan mina drinkar skulle jag inte vakna :) Kört dem ett helt år nu!Ha det gott du ;) Kram kram
    gizzez.blogg.se

    2014-01-15 | 22:43:53
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: