gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Min dag

Kategori: Allmänt

05.30 började min dag...blev firad på sängen med paket av mitt hjärta :)
06.10 kom sonen och firade mig med paket ....vilka människor va!!!
När de gav sig av mot jobb satt jag händerna i degen ( efter kaffe och drink)
Gjorde en Experimentpaj a la gizze....var väldigt rinnig först, men god...vet vad jag ska ändra på till nästa gång :)
Fick tidigt fikabesök..
Ännu mer fikabesök...vi tog även lite lunch av det jag gjort...äta bör man....
 
Mor kom...vi tog promenad!
Fikabesök igen!
Älskling kom...
Bästa barndomsvännen kom..
Mera mat och mera fika....nu tårta....Zuleika ( Såg att jag visst gjorde den förra året också....men nu ändrat i äggkrämen)
Gräddade ljust Surdegsbröd...2 naturelle...2 med oliver & feta
Mätt.nu ...
Och Såå nöjd med dagen...vilka människor...vilken son, vilken karl, vilken mor, vilken far...vilka vänner jag har!
Nu snart natt....Tack!   / Gizze
 

Kommentarer

  • Carin säger:

    Oj oj Födelsedag! Mysigt med Gratulationer på sängen. Grattis till dej säger även jag// Carin

    Svar: Tack tack Carin :) Säger Gizze
    gizzez.blogg.se

    2014-01-10 | 18:21:15

Kommentera inlägget här: