gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Tänk jag hann...

Kategori: Allmänt

Jodå jag hann grädda brödet....de var schyssta och väntade de femton extra minuterna jag behövde ;)
Nu blev mamma glad...Tack goa vän som tog med brödet när du åkte hem från jobbet :) Guld värt!
Hann värma maten i micron också...Köttfärssås (med grönpeppar) & Pasta.
Fick fikabesök av" tjocka" också....Mysigt! Nästa gång vi ses är du smal igen :)
 
Vi har haft soffmys med lite  gizzez snacksknäcke och goda ostar :)
 
Nu blir det bloggläsning! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: