gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Träning Surdegsbak & Soffmys

Kategori: Allmänt

Lika seg i morse..ont...men tog mig kaffe och min drink: Avocado, Hallon, Blodapelsiner & Lime :)
Skottade fram bilen...och tog den iväg och tränade en och en halv timme!  Var ett bra drag, för när jag kom hem hade grannen varit snäll och plogat min väg :)
Tog mig en kaffe och satte händerna i degen!
 
 
Lunchade Lax! Gott :)
Körde en sväng med dammsugaren..
Passade på att göra en kaka också! En Pärontosca :) Gott med nåt när man får fikabesök!
 
Hjärtat kom och fick kaffe och kaka...sen har vi bara slappat i soffan...med nybakt Surdegsmacka och Thé till farmen..
Nu är snart natt....lite bloggläsning bara..../ Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: