gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Tur man har värme hemma

Kategori: Allmänt

Började dagen med kaffe och drink på Blåbär, Hallon, Avocado, Banan, Apelsiner & Citron!
Åkte och arbetstränade...
Var och träffade fasters goding och goda mamma :) Tack för fika & trevlig stund!
Fick hem lite till kylen ( Obs! Lidl har bra pris på Ekologisk Potatis!)
(Lidl, ICA, Coop & Pekås fick besök av mig idag)
Gjorde lite mat till matlådor...
Och lunchade själv (kl15.15) Kyckling från igår, liten klick mos, rödbetor morot & broccoli! Mums :)
 
Skulle ta en promenad, men ack så kallt och blåsigt, så det la jag ner..
Tog en dusch och tände brasan...Kaffade med älsklingen..och tog oss thé och macka!
Sen blev det Bio! The Secret Life Of Walter Mitty..Tycker den var bra...vi var dock bara 7 personer i salongen och där var iskallt, så vi hade Vinterjackan på och Frös ändå...Nej På med värmen om folk ska gå dit tack!
 
Som tur var var det skönt och sprakande brasa hemma....
Nu sover de mina....jag ska läsa bloggar och sova snart jag också! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: