gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Ugnsfalukorv

Kategori: Allmänt

Sov så dåligt i natt....var nog för tomt och för mycket tankar..
Hade ju tänkt träna, men la ner det idag...
Började med kaffe....vaknade faktiskt till lite :)
En drink på Blåbär, Banan, Avocado, Blodapelsiner & Citron! Så god :)
Åkte och handlade....och fick mig kaffe hos go vän!
Hem och fixade lunch! Idag Ugnsfalukorv :)
Blomkålsmos för mig och Potatismos för grabbarna :)
 
 
Nu ska jag ta mig i kragen och få mig en promenad!
Kanske rensar det hjärnan lite också / Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: