gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Dag på sjön

Kategori: Allmänt

Kaffe och en god drink...Banan, Nektariner, Basilika, Apelsin & Citron...Yummie :)
Gräddade bröd....var hos min Dr...toppenkille ;)
Vi kaffade ute i värmen...
Solade och höll på att storkna.... ;)
Gjorde lunch: Idag Lax, Smarrig Hollandaise, Broccoli & Färskpotatis :)
 
Passade på att göra en Go Kladdkaka ;)
 
Tog båten ut en sväng...hamnade på Duse där vi la till hos goa vänner...
Fikade Kladdkaka, Grädde & Kaffe :) Gott!
Stannade fyra timmar...badade många gånger, så skönt!
 
Tog båten hem och satte en deg...fördeg som bubblar glatt som blivit deg till bröd nu och ska jäsa över natten i kyl...
.  
Tog oss bara lite plock...
 
Så varmt fortfarande, men så härligt, ska visst bli svalare redan i morgon...jag vill ha värme lång tid till...
Hoppas er dag varit fin, som min! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: