gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Kapten Gizze

Kategori: Allmänt

Efter frukosten tog vi oss en promenad....
Sen blev det båttur....
Trodde inte det skulle vara så varmt, men det var det ju! Underbart...
Hade med liten picnic idag också :)
Och vet ni vad....Jag körde båten hem....de som känner mig kan nog inte tro det är sant hihi...vände runt mellan båtar också....får nog testa att lägga till snart också.....
 
Väl hemma blev det goa drinkar, yatzy & grill..
Tog ju ingen drink i morse, så vi sa vi testar med Gin....det gjorde vi...en med jordgubbar, apelsin & basilika..en med nektarin &  citron  ....gin & tonic då såklart....smakade mycket bra :)
 
Sen blev det gott grillat....Ryggbiff, Avocadoröra med en massa vitlök...GoPotatis, Majs, Paprika, Rödlök, Sallad
Smakade väldigt bra :)
 
Hängt tvätt...diskat och hänger i soffan...
Gissa vem som sover till "den spännande fotbollen" .....
Hoppas ni alla haft en finfin lördag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: