gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Sommardag på sjön

Kategori: Allmänt

 
Vår lördag....tog oss en härlig promenad..var ute med båten, helt underbart...
Grillade Grillspett, gjorde en Potatissallad på potatis som var över, aioli som var kvar, gräddfil & lök som också var kvar, hade i lite curry & chili...blev toppen :)
 
Nu har vi ätit frukost, jag matat surisarna, startat en maskin, för tvätten tar aldrig slut :)
Dags för en promenad...sen får vi se vad dagen har att ge!
Önskar er en fin söndag! / Gizze

Kommentarer

  • Carin säger:

    Hej Gizze// Vaniljsåsen blev så bra, det andra oxå! När gästerna varit här i 7 timmar kom tack och lov myggen... vapå gästerna drog, så jag kunde titta på fotbollen som började 22.00.......Snygg Bikini överdel, jag har likadan 8sitter nog snyggare på dej) Hej hej från Carin

    Svar: Men så kul Carin!Att vaniljsåsen blev bra alltså...myggen är ingen höjdare, och jag hade valt dem före fotboll ;)
    Tack, jo jag trivs i den bikinin....
    Hoppas ni har en fin kväll! / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2014-07-06 | 14:59:26

Kommentera inlägget här: