gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Barndomsvänner

Kategori: Allmänt

 
Min dag i bilder...drink: Banan, Blåbär, Nektarin, Apelsin & Citron! 
Brödbak...(gick sådär...hoppas mor blir nöjd med frallorna....hoppas inte min assistent gör sin sista tid)
Promenad...
Salladslunch med sonen...
Promenad igen...i värmen... :)
Solat lite....andats lite...
Frappe på trappan..
Gjorde en "Tårta" Kladdkaka med Ganache och grädde, jordgubbar & flagad rostad mandel...
 
Haft mina barndomsvänner här ikväll = Energi! Tack goa ni :)
Pizza, Fika & Tjatter ;)
 
Nu bloggläsning och sova! / Gizze
 

Kommentarer

  • Anki säger:

    Tusen tack för super mysig kväll :) jag är redan vaken och mätt än. Ja det är bra för hälsan med lite uppiggande sällskap och många skratt kram på dig <3 Njut av en tårtbit i solen i dag den var super god.

    Svar: Tack Ni! Vaken här också sen länge, kaffet i magen nu :) Ja såna kvällar behöver man många! Blir allt en tårtbit till ;)Ha nu en skön semester, vem vet, vi kanske ses ...KRAM Gizze
    gizzez.blogg.se

    2014-06-19 | 06:30:10

Kommentera inlägget här: