gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Färsbiff med Färsk Spenat & Soltorkad Tomat

Kategori: Allmänt

Uppe med tuppen....tog mig kaffe i soffan....go grön drink på Spenat, Nektarin, Banan, Melon , Apelsiner & Citron!
Gymmade....
Handlade lite..
Kaffade på trappan...
Fick kort besök av de bästa....
Lunchade Färsbiffar med Färsk Spenat & Soltorkade Tomater...go gräddsås, färskpotatis, pressgurka & svartvinbärsgelé- Mumma!!!
 Mysigt när älskling kommer hem på lunch....och slipper äta matlåda....Nu satt vi alla tre och mumsade på altanen :)
 
Tog en promenad...
 
Gjorde Rabarberpaj & Hallonpaj....Och en smarrig Vaniljsås förstås :)
 
Älskling har grejat hejvilt ute i trädgårn, och fixar med allt! Sonen klippt häcken! Själv har jag ryckt bort ogräs och annat som skulle bort i rabatten....det ska va ordning på torpet tycker han min pedant till karl :)
Satt degar....mor ska få frallor....degen verkade helt knas...vi får väl se hur det blir....
Tog oss bara Thé och Surdegsmackor till kvällsmat...
Trött.nu = Soffhäng och säng! / Gizze
 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: