gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Grillat ggr 2

Kategori: Allmänt

Åskan tog mitt internet igår morse, trots att allt var urdraget...men Telia var faktiskt snabba ändå, som fixade det till i eftermiddags :)
Mitt i åskovädret igår stod jag på löpbandet...Nej jag går av.....tränade i alla fall rejält...sicket oväder...
Vi fick visst 70 millimeter regn under en timme igår...
Åkte till go vän på fika...fick gott kaffe, god lemoncurdkaka & trevlig pratstund!
 
Lunchade Blomkålssoppa...På kvällen Grillade vi Fläskytterfilé...
 
Idag kaffe i soffan...frulle med älsklingen...
Promenad i regnet..
Lunch (enligt önskemål från sonen) Nachos...
Ikväll grillat igen..Flankstek, Gizzez Bea, Ugnspotatis, gul/vit & rödlök i ugn...
Trött.nu..fast jag vilat hela dan typ...
Är väl det som behövs :)
 
      
   
Hoppas ni har och haft en bra lördag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: