gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Solskenshelg

Kategori: Allmänt

 
Lördagsmorgonsfrukost på altanen...Pannkakor med Lönnsirap & Nektarin....Nypressad Apelsin...(Kaffet redan intaget)  (Pannkakor på enbart ägg & banan)
Fika efter långpromenad....
Sill-lunch....såå gott :)
Solhäng och GT...yatzy & Paolo läsning.....inspiration...
Grillkväll...Souvlaki, Tzatziki, Fetaost & Sallad...Grillad Zucchini,Paprika & Gul Lök :) Mums :)
Söndagsfrukost på altanen....Fattiga Riddare på "gammalt" Surdegsbröd.....Nypressad Apelsin....efter kaffet då såklart :)
 
Tvättar...matat mina Surisar...
Ska lägga mig i solen...tror vi får fikabesök snart!
 
Fin söndag på er :)   / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: