gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Varmt & Skönt

Kategori: Allmänt

Var uppe före tuppen som vanligt....kaffe och go drink...Avocado, Hallon, Banan, Apelsiner & Citron...
 Till gymmet och tränade...handlade lite..tog en Frappe på trappan i solsken..Klippte gräset...Hälsade på go vän som fyller år idag :) Stekte Kycklingfiléer och gjorde Sallad...gott :) Skönt att sitta på altanen..
Tog en timmes promenad i värmen...Så vackert ute nu!
Solat..grejat lite och mumsat sallad och mackor med de mina...
Kollat Halvåtta hos mig och Ullared...
Nu blir det bloggläsning.../ Gizze
 
 
 

Kommentarer

  • madeleine säger:

    Ja det är underbart varmt väder :) så man kan ju inte göra nått annat än att njuta :)

    Kram på dig!

    //Madde

    2014-06-03 | 15:34:29
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: