gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Efter regn kom solsken

Kategori: Allmänt

Var superpigg i morse..men efter en timme kom en fruktansvärd huvudvärk som följt mig under dagen...Ogillas.
Tog mig kaffe och drink ( Blåbär, Hallon, Avocado, Banan, Blodapelsiner & Citron)
Åkte och arbetstränade...var in på Af en sväng..
Lunchade..Ja ibland tager man vad man haver som går snabbt..Falukorv & Spenat :)
Gräddade bröd..
Handlade..Då kom solen! Fick bli en timmes promenad :)
Hemma igen gjorde jag Lasagne :) Morgondagens lunch och bra att ha i frysen!
Fick trevligt besök av inte mindre än 1, 2, 3, 4 Guldkorn och päron..och som så brukar så var de ju fikasugna...och 1, 2, 3 Chokladmuffins fanns kvar i frysen :) Vi vuxna fick hålla tillgodo med Bullar :)
Tack goa ni för besöket... :)
 
Fick bort disken för en stund..gjorde Romröra, Skar lite Rökt Lax & Avocado...till Surdegsfrallor och Thé till oss tre här ikväll :)
Smakade bra..Kollat på Farmen, En Stark Resa och Tjockare än vatten..
De andra sover och snart jag också.../ Gizze

Kommentarer

  • Madde säger:

    Tack ska DU ha för supergott fika. Kul att guben min fick komma med denna gången, hahaha.
    Väldigt gott bröd också, som vanligt💖
    Kram

    Svar: Men du är väl för go ;) Så kul att ha er här! Hoppas jag har nåt nytt och goare nästa gång hihi :) Kraam
    gizzez.blogg.se

    2014-03-13 | 05:38:22
    Bloggadress: http://bullterrieramy.se

Kommentera inlägget här: