gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

i chokladens land

Kategori: Allmänt

Fick trevligt besök av mini guldkorn och goa mamman :) Tack för besöket...alltid lika trevligt!
Vi fikade...kakan blev god....och mäktig :) Yummie!
Älskling kom och fick sig fika han också....Sen har vi haft soffmys med det nybakta Surdegsbrödet med Choklad & Blåbär! Gott!  ( Blev uppskattat av guldkornen också som ringde och sa att " det var ju skitgott " )
 
Bloggläsning kort stund innan det blir natt..../ Gizze

Kommentarer

  • Carin säger:

    Hmmm, vad är detta för en kaka? Ser ju helt underbart god ut. Ja du vet förståss vad jag är ute efter Gizze? Precis receptet! Tack på förhand säger Carin

    Svar: Vet ej hur min svarskommentar kom fel, men kakrecept kommer...Ja Pulled Pork är mumsigt :) / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2014-03-22 | 15:08:51

Kommentera inlägget här: