gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

krämig fisksoppa

Kategori: Allmänt

Vaknade pigg i morse igen...Tog en Kaffe och en Drink och drog till gymmet :)
Drink på Tranbär, Blåbär, Banan, Avocado, Blodapelsiner & Citron!
Hemma igen så tog jag en kaffe i solen på trappan!
Gjorde Soppa till lunch idag! Så gott tyckte de andra också!
Krämig mixad soppa med  Vitlök, Gul lök, Rödlök, Paprika & Morot..Chilipeppar, Cayenne & Svartpeppar.. Tomatpuré, Kokosmjölk, Grädde och grönsaksbuljong...tärnad Lax & Torskrygg...Grön Sparris i bitar...serverade med Surdegsfralla & Vatten!
Riktigt smarrigt :)
 
Kom på att jag glömt en lapp som måste in så vi dra utomläns en tur, men först en promenad innan solen försvinner...
Fin onsdag önskar jag er! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: