gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Laxmacka & Köttgryta

Kategori: Allmänt

Började dagen med (huvudvärk) kaffe och en drink...Spenat, Avocado, Hallon, Blåbär, Blodapelsiner & Citron!
Åkte och arbetstränade..
Hemåt igen..in på Lidl och handlade lite frukt och grönt....
Hungrig (och huvudvärk igen) Snabblunch idag fick bli Surdegsmacka med Gravad Lax & Gravlaxsås på Ruccolabädd! Mums :) 
 
Tog mig en timmes promenad..kändes skönt!
Dammsög källaren och sen här uppe...rensade ur en byrå, slängde en massa och tvättar endel..
Gjort Gryta på Bog till i morgon...
Nu en kopp kaffe och sen ska jag läsa tidningen...
Brasan är tänd...nu får det bli lugna gatan...
Önskar er en fin kväll! / Gizze
 

Kommentarer

  • Carin säger:

    Hej Gizze// Fy så seg jag varit med att höra av mej till dej. Min "kvällsmåltid" bestod av samma som din lunch, dock ej surdegsbröd. Vi har varit i Stockholm över helgen och hälsat på Louise, är så kul att ses. Herregud som vi sprungit i affärer, löpt gatlopp....så ikväll blir det ingen uppesittarkväll om jag säger så. Ska bara fixa morgondagens drinkar// Hej hej från Carin

    Svar: Hej Carin :) Tänkte på dig senast idag...Kul att du hör av dig!
    Åh , det var ett antal år sen jag var i Sthlm, var alltid där några dagar varje sommar när sonen var lite, skönt i sommartid.
    Härligt för dig att träffa dottern!
    Ja igång med drinkarna nu :) Hej hej från Gizze
    gizzez.blogg.se

    2014-03-03 | 18:39:38

Kommentera inlägget här: