gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Sandskädda & Hollandaise

Kategori: Allmänt

Tog mig en flrmiddagspromenad...
Sen en kaffe och kaka :) Hade tänkt sätta mig på trappan, men då försvann solen..
Lunch idag:
Dubbelpanerad Sandskädda (Fiskad av sonen i Norge) Hollandaise , Grön Sparris, Kokt Potatis & Sallad
 
Smakade väldigt bra :)
 
Matade mina Surisar..
Har nu ett bröd som jäser i kylen...
 
Vi tog bilen iväg och promenerade på landet! Sen lite sightseeing....och jag "lovade" att vi skulle få se Älg- och det gjorde vi...precis intill bilen stod en stor Älgko och mumsade :) Häftigt! Och tur att den inte sprang ut när vi kom där...
 
Har tvättat och bäddat rent..
Vi har mumsat Thé & Surdegsmacka (Måste nog äta nåt annat än bröd snart...men det är ju så gott)
 
Nu blir det bloggläsning en stund.... / Gizze
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: