gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Solsken

Kategori: Allmänt

Åt ju Pulled Pork igår kväll...Smakade bra!
 
 
Vi vaknade tidigt idag! Solen skiner och vi har redan ätit Surdegsmacka & Kaffe:)
Blir soffhäng en stund...får väl kolla på Nyhetsmorgon..sen blir det shopping!
 
Önskar er en fin lördag! / Gizze
 

Kommentarer

  • Carin säger:

    Hej Gizze// Pulled Pork-Så gott! Fick det hos min Louise första gången. Efter det har jag själv gjort det ett par gånger. Här i Kristianstad blir det Handbollstittning i eftermiddag. Vi ska ditin tillsammans med grannbarnen (lite extramormor/morfar till dom) Så strax ska jag kasta på lite korvar på grillen och utfodra gänget.......// Hej svejs från Carin

    Svar: Skickas till dig senare ikväll! Låter mysigt! Här har vi varit på lite shopping, nu blir det promenad innan bröd ska in i ugnen :) Gizze
    gizzez.blogg.se

    2014-03-22 | 15:06:25

Kommentera inlägget här: