gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Surdegsbak

Kategori: Allmänt

Började dagen med kaffe och drink på Blåbär, Hallon, Ägg, Spenat, Banan, Blodapelsiner & Citron :)
Tog mig en morgonpromenad innan jag åkte och arbetstränade..
Hade då satt en deg igen..Helt utan jäst! När jag kom hem hade den jäst så fint! Blir glad av Surdeg :) Hihi
Gjorde lunch: Kassler Krämig Ostsås & Potatis...
Gräddade Surdegsfrallor...
Tog mig en tur till mor med Surdegsfrallorna..vi tog en promenad... :)
 
Hemma igen blev det en tredje promenad för mig...
 
Ikväll har vi kollat Farmen & Tjockare än vatten...spännande :)
Hade sparat kvar lite frallor till oss till vårt thé :)
 
De andra sover och jag snart också...bara kolla nån blogg först! / Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: