gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Våren

Kategori: Allmänt

Haft en härlig helg! Våren har kommit!
( Visst jag är helt säker på att det hinner bli både snö och kallt igen men...)
Fredagen började med drink...
Arbetsträning..Promenad..Guldkornen kom och vi hade mys :)
Köpte Pizza, så jag kunde få va lite lat :)
Igår efter frukost åkte vi utomläns till lekparken på plantaget! Hem för lunch Falukorv & Pasta (Och Brunsås ...ja va gör man inte för barnen )
Iväg igen till nästa lekpark..Skeppslekparken :)
Hem och älskling kom..vi tog en tur till Sandbacken..Skulle åka till Västeräng, men där var översvämning, så dit kom vi inte...
Sen blev det matfix...Ryggbiff, Rostas, Krämig Potatisgratäng & min goa Bea  (Korv & Gratäng för ett av guldkornen och Fläskpannkaka för den andra! 
Melodifestival ..Fick ju faktiskt "offra oss" och se Finalen...med Chips,dipp, Ostbågar & Salta Pinnar :) Irish Coffe till oss vuxna :)
Idag har barnen först lekt ute...jag har dammsugit och tvättat..Lunch idag blev Provencalska Fiskbiffar & Lax ..Potatis & Kall Sås till :)
Vi har varit på Duse på härlig promenad..barnen älskade det!
Körde hem barnen och tog mig själv en promenad!
Nu gjort Negerbollar (för att överraska älsklingen)
Så härligt att Våren kom idag på riktigt :) Hade dörrarna öppna hela förmiddagen :)
Ikväll blir det soffhäng och Farmen! / Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: