gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Vårkänslor

Kategori: Allmänt

Vaknade pigg...Tog mig en stor kaffe och en surdegsmacka...pressade blodapelsiner & citron :)
 Moppade av golven..drog till gymmet..
Handlade lite..
Tog en timmes promenad i solen :)
Lunchade den goaste Lasagne jag ätit...blomkål & broccoli till :)
Och fick ett ryck och tvättade alla fönster!
Nu har jag gjort en sats Chokladmuffins med Fazer Mariannechoklad...
Kaffe i denna stund :) 
Verkligen Vår i luften.. ögonen började klia ute...är väl alen som börjar kännas nu..alltså bara början..Men skönt att det går åt rätt håll...vill ha värme.nu :)
Hoppas ni har en fin tisdag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: