gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

1:a Maj & Langos

Kategori: Allmänt

Frukost i soffan..glada att vi har sol och inte snö som vissa ställen fått i natt....lite kallt dock....
Tog oss en promenad..
 
Lunchade och tog ännu en promenad...
Hade tidigare idag gjort en deg...till LANGOS :)
Så efter en andra promenad och en glass i solen....grillade vi Langos...så gott!  ( Hade ju gärna fått vara 10-15 grader varmare bara :)
Sen har vi spelat yatzy och hängt i soffan....
Tänk så bra att det är fredag i morgon " igen" och  jag får ha de mina hemma...hihi   / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: