gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Energi idag

Kategori: Allmänt

Uppe före tuppen...
Kaffe & drink...
Gräddade bröd...
Körde dammsugarn ett varv..och moppen också...
Tog en skön promenad...
Åkte utomläns en stund...
Fyllt på frukt & grönt...
Lunchat med sonen...och det blev till matlådor också :)
Carbonara & Sallad :) Mums :)

Nu ska disken bort...får väl se vad som sen händer...har matat surisarna igen.....min terapi hihi :)
Ska visst bli en hel del regn, så kanske borde försöka komma ut igen...
Fin måndag på er! / Gizze
 

Kommentarer

  • Carin säger:

    Hej Gizze// Oj nu har jag varit seg igen att skriva. Fast jag har varit på resa, närmre bestämt i Liverpool. Som du ju vet så är jag ju väldigt glad i fotboll, så Liverpool-Chelsea stod på programmet. Vilken upplevelse, och så kul vi hade. Så ikväll blir det till att bänka sig framför TV. Under din rubrik "Grillat är godast" (tror att vi är dom enda i hela kvarteret som grillar året runt) så visar du på en sallad. Är det tomat gurka fetaost, vad mer, har du ngn dressing över? Den ser så god ut. Tycker bröden du gräddat idag ser extra goda ut.....mörka och frasiga// Hej från Carin

    Svar: Hej Carin!Så du har varit på resa! Kul för dig! ( Fotboll är inte min grej) Kan förstå att det är en upplevelse :)
    Precis, tomat, gruka, feta & rödlök...bara olivolja, provencalska kryddor ( Blå burk finns på Coop) Italiensk salladskrydda, peppar & flingsalt....Mumsgott och enkelt :)

    Tack! Ja bröden idag blev goda;) Ha det gott! / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2014-05-05 | 18:52:38

Kommentera inlägget här: