gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fredagsfika för hela slanten

Kategori: Allmänt

Uppe före tuppen...kaffe, drink och gräddat bröd....
Drink på Blåbär, Spenat, Banan, Apelsiner & Citron :)
 
 
Åkte till gymmet! Så skönt!
Hem och körde dammsugaren ett varv...
Och fick trevligt besök av minstagoaguldkornet med go mamma och en annan go vän ) Lång fredagsfika med andra ord :)   Tack för besöket!  ( Snabblunchade bara lite rester av Tortellinin från igår)
 
Suttit kort stund i solen ..tror jag sätter mig en stund till....älsklingen ville ha med mig på en joggingtur, men jag tror det räcker med en promenad för mig innan det får bli Grillat ! Är ju Sommar idag ! 
Fin fredag på er! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: