gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Freeeeda......

Kategori: Allmänt

Kaffe och morgonens goda...Blåbär, Vattenmelon, Banan, Basilika, Apelsiner & Citron :)
Tog en promenad....
Fick skynda hem och fixa en kaka då jag fick trevligt fikabesök :)
 
Kladdkaka med After Eight..Chokladsås & Vaniljglass...Frappe till :)
Matat mina surisar...Snacka energi i värmen :)
Lunchat Pannkakor...
 
Fått mig en andra promenad i solens sken...
Handlat...
Fikat med älskling och solat lite...Nu mulnar det på...Hoppas på regn och åska...mycket pollen som far runt i luften nu...
Fin fredag önskar jag er! / Gizze

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: