gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Hallonpaj & Krämig Vaniljsås...Grillat igen

Kategori: Allmänt

Fick trevligt besök av allragoasteminiguldkornet och goa mamman idag....fick även besök av min goa mamma...så vi fikade Hallonpaj & Krämig Vaniljsås som jag gjorde i morse....
Bjöd mor på Lunch...Köttfärsbiffar med basilika & timjan...gôtt mos , go sås grönsaker & lingon!
Ikväll tände älsklingen grillen....så vi har mumsat gott...
Flinta..Palsternacka, morot, potatis,grön sparris, provencalsk tomat, grönsallad & vitlöksyoghurt....
 
Soffhäng till Plura i Sicilien ( Guu va ja längtar dit igen...)   / Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: