gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Laxlunch & Varma Mackor

Kategori: Allmänt

Fick mig en promenad och dammsugaren gjorde ett varv..
 
Så kom solen...satt mig en stund och njöt!
 
Lunchade på altanen! Mysigt! Idag Lax, Romsås, Grönsaker & Potatis!
 
Satt sen ute i solen och njöt igen! Plockat maskrosor också....sex hinkar har jag fått ihop bara idag...
Gick på promenad och var och lyssnade på Jimmy Åkesson när han talade.
Fortsatte sen promenad och hem....fixade Varma Mackor & Sallad....Smakade bra tyckte vi alla tre!
 
Ska kolla bloggar en stund sen krypa ner hos älsklingen!  / Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: