gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Sicken tur...

Kategori: Allmänt

....Att jag gjorde en extra kaka ( tyckte det var lika bra när jag hade grädde kvar i spritsen och jordgubbar kvar också )
För när jag tog min promenad fick jag mess om att guldkornen och goa mamman saknade oss...
Det blev snabb promenad hem och få på kaffe och grädde på kakan :)
 
Smakade bra och så glad att ni kommer hit för jag saknar ju er mest hela tiden :)
 
Vi satt ute och det var så skönt, men sen blev det blåsigt och lite kallt....
 
Har klippt gräset...suttit en stund med älsklingen i solen...
Nu ätit nybakta mackor och thé :)
Hockey....hmm...jag lär kolla datorn istället...../ Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: