gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Sommar & Sol

Kategori: Allmänt

Efter frukost tog vi en promenad på en och en halv timme :)
Då fick det bli fika :)
 
Jag passade på att njuta av solen...hjärtat fixade i trädgården....
Sen mini-lunchade vi :)
Varm Surdegsmacka i järn...med Caprese :)
Titta! Syrenen har slagit ut idag :) Doftar ljuvligt!
 
Jag tog en sväng till torget och mötte tjejerna när de gick i mål ! De har cyklat 65 mil från Sölvesborg till Säffle för Barncancerfonden! Bra jobbat tjejer :)
 
 Tog oss en tur...
Satt i solen igen..
Spelade Yatzy...
Sen har vi ätit Grillat igen! Idag Grillad ryggbiff, Vinegrette Potatissallad!  Mums :) Sallad & Aioli till!
 
Bra dag med värme och sol! Det gillas :)   / Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: