gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Tortellini & Tzatziki

Kategori: Allmänt

Härlig torsdag hittills...Började dagen med en Grön Drink :) Avocado, Bananer, Apelsiner & Citron!
 
Drog iväg till gymmet för ett pass! Kändes riktigt skönt! Inte varit där på drygt en månad...
Tog sen en härlig promenad i solsken !
Handlade lite frukt & grönt..
Gjort lunch- Idag Tortellini med tomat, vitlök & basilika....Tzatziki till :) Så gott!  Älskar att kunna sitta på altanen och bara njuta!
 
Nu ska jag sätta mig i solen en stund! Disken får vänta....
Ska baka nåt sen, för i morgon får jag besök till fredagsfikat :)
Fin torsdag på er! / Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: