gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

blir så trött på mig själv

Kategori:

Började dagen med kaffe och grön drink
Tvingade mig till gymmet..där gick träningen på stönighet.  Jag- människan utan minne ställde inte ut soptunnan i morse. 
Full soptunna i 14 Dagar till... 
Handlade
Tog mig en timmes promenad och nu ätit god lunch!
Panerad Torsk fiskad av sonen.. Smörstekt med svart och vitpeppar,  citronzest och pressad citron. Gött Mos och Dill & Senapscreme till!
Solen visar sig. Kanske går en tur till. Men först vika deg!  /Gizze 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: