gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

fikabesök

Kategori: Allmänt

 
Min dag...
Fick trevligt fikabesök :)
Bakat...för omväxlings skull...
Surdegsbröd med Råg, Dinkel & Vete...lite Honung och Olivolja...
Surdegsbullar med Kardemumma...blev så goda! Ingen jäst och bara vatten...
Lunch idag blev Glada grisens Falukorv a la gizze...
 
Brasan tänd sen nån timme...soffläge med tända ljus..inväntar älskling..../ Gizze

Kommentarer

  • Carin säger:

    Oj, hej och hå....nu händer det saker...jag kan skriva.....igen....Alltså dina läckerheter. Själv har jag nött ner en bit fläskpannkaka och ett Pigall. Inte bra........

    Svar: kul att ha dig åter :-) men det smakade väl bra!? hälsningar Gizze
    gizzez.blogg.se

    2014-10-15 | 19:30:29

Kommentera inlägget här: