gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

griljerad skinka & surdegsbröd

Kategori:

Fick mig allt en promenad i regnet! 
Griljerat skinka 
Gräddat Surdegsbröd med brödkrydda -ingen jäst 
Köpt Graveleijs Senap
Här ska mumsas - men brödet måste få stå en stund till! 
Brasan värmer! / Gizze 

Kommentarer

  • Carin säger:

    Nu tror jag det spökar.....idag när jag var och handlade (i en affär som jag inte brukar) och där på en hylla står "Gizzez senap" Du minns kanske att jag frågade dej förra julen om senapen. Klart jag fick köpa en burk! I morgon ska jag griljera vår skinka// Ha en bra kväll/ Carin

    Svar: haha ja nu spökar det 😀 så gott med skinka mumsa på och ha en fin fredag hälsar Gizze
    gizzez.blogg.se

    2014-10-23 | 20:54:16

Kommentera inlägget här: