gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

spöregn och snö i luften

Kategori: Allmänt

Bakat 
Knäskurat köksgolvet 
Varit hos min goa doktor 
Fikat
Lunchat Carbonara & Pizzasallad 
Handlat 
Tänt brasan och sitter i soffan! 
 
Vi har fått 45mm regn sen igår och det vräker fortfarande ner. 
Snöade i morse...bara att inse- vintern är på väg.
 
Önskar er en fin kväll! Gizze
 

Kommentarer

  • Linda säger:

    Hej Gizze! Kan inte du skicka ett mail åt mig vid tillfälle? Jag har en liten fundering som jag vill bolla med dig 😄

    Svar:
    gizzez.blogg.se

    2014-10-16 | 22:14:12
  • Linda säger:

    Hej Gizze! Kan inte du skicka ett mail åt mig vid tillfälle? Jag har en liten fundering som jag vill bolla med dig 😄

    Svar: självklart det kan jag göra nu 😀
    gizzez.blogg.se

    2014-10-16 | 22:14:15

Kommentera inlägget här: