gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

2 september

Kategori: Allmänt

 
 
Kaffe och drink: Blåbär, Nektariner, Banan, Basilika & Satsumas
Gräddat Surdegsbröd..
Matat surisar..
Bakat en Kardemumma & Nektarinkaka :)
Fin fjäril på mitt slitna hus..
Klippt gräset..
Haft älskling hemma på lunch..Fläsk & Bruna Bönor
Fick trevligt fikabesök..Vi mumsade kakan...och tjatade :)
Satt en deg till Choklad & Blåbärsbröd..
Varit i Kantarellskogen med älskling..hälsat på svärpäronen en stund..
När jag kom ur duschen stod ett paket på trappan Tack snälla snälla ni <3
Jag fick en Råsaftcentrifug...blev rörd till tårar <3
Käkat Thé & Nybakt Surdegsmacka...
Och tryckt i oss Glass till IDOL....
Degen färdigvikt och åkt in i kylen över natten....
 
Nu bloggläsning / Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: