gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Aj

Kategori: Allmänt

Vi tryckte allt i oss Glass och Hemgjord Chokladsås till Valvakan...
Jag lyckades somna om i morse när älsklingen gick till jobbet...
När jag kom upp blev det thé och gröt...
Bestämde mig för att ta bilen för att kunna handla lite, och ta en promenad..men jag kände att det var kallt och att jag börjat stelna till i mina leder....händer och armar  funkar inte i kyla...höst...blääk..vill ha värme jag.
Kommer hem med maten och ska ställa in i kylen, då knäpper det till...
Jag är så nära ett rejält ryggskott....
Får inse att jag inte kan gå ut när det är kyligt utan vänta på dagsvärme  åtminstone!
 
Fick besök av go vän så vi fikade en stund...
 
Sen tog jag mig en kort promenad för att få röra på benen...får inte riktigt fram dom som jag vill..
Hemma gjorde jag lunch Pasta & Köttfärssås...
 
Ont som attan, så nu har har jag en korsett med två kylklampar i och står och gör blogginlägg....
Vill Inte ha ryggskott!!!
 
Puh...inte nu...Ska försöka göra mina övningar som jag fått av läkaren....kanske går detta att fixa bort....Hoppas kan man ju i alla fall...Jag som varit så bra i min rygg.....och har faktiskt saker som jag Vill.../ Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: