gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Juicer

Kategori: Allmänt

Igår fick jag mig ordentligt med promenader...rastlös och stressad på en och samma gång, då rensar promenader i hjärnan....
Lunchade Linssoppan som var kvar...
Vi fick besök en stund på kvällen lagom till kvällsmat av tre små goda....Chokladmackor, Gröt & Ägg och Thé till oss..
Och lite film fick det bli innan de åkte hem..
Vi kollade IDOL, så spännande nu med Jennie Thellberg från Vålberg som är med!
 
Idag torsdag...nyss fått i mig Juice...och sonen fick sig ett glas han också :)
Stressad idag...det är inte bra...så jag försöker andas.....och hoppas på att dagen blir fin! 
Fin torsdag på er! / Gizze
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: