gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Rester Bilkoll Promenad IDOL

Kategori: Allmänt

 
Min dag...sov lite längre idag...gjorde Mûsli...tog Grekisk Yoghurt, Juice & Thé..
Promenad...
Fika på trappen...höstlikt, fast ganska varmt ändå..
Gjorde en Nektarinpaj....Hade ju Vaniljsås kvar :)
Lunchade rester...smakade bra.
Gizzez Snacksknäcke.
Tur med älskling och kollat bil...
Vi fikade....
Hängt i soffan hela kvällen..
Jo jag har vikt degar också.
Och fått fram lite plock....Gott...
Trött som bara den...ont i arm & axel...hoppas inte det ska börja bråka med mig nu...
Måste komma iväg och träna....vet ju att jag mår bra av det..
 
Snart natt här.../ Gizze
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: