gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

skitväder

Kategori: Allmänt

Vi njöt av den goa laxen igår kväll ...dock ingen vinst på Bingolotto....
 
Kunde inte somna om i morse när älskling åkte till jobbet...
Gick upp och tog Kaffe i soffan till Nyheterna...
Gräddade sen Surdegsfrallor...och tog mig Havregrynsgröt med Björnbär, Hallon & Blåbär :)
Tog Surdegsfrallorna med mig och åkte till mor i ösregnet....visade sig att hon hade frallor kvar..men nu har hon så hon klarar sig ett tag :)
Hjälpte henne att komma igång med nytt bredband och telefoni....och fick mig en kopp kaffe :)
 
Åkte hemåt...regnet vräkte ner då också..
Handlade lite...bra priser på KRAV på Coop, det gillas :)
 
Nu ätit "rester" av Laxen från igår...Mums idag också :)
 
Kom på att jag saknar en grej till min Björnbärspaj...får ta en tur ut igen...men tar bilen, ingen lust att ta promenad i detta skitväder...
Ikväll är det IDOL- då sitter vi bänkade!
Fin måndag på er! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: