gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

*Surdeg *Ryggskrot *Pytt

Kategori: Allmänt

Hade faktiskt planer på att träna...men efter min drink Blåbär, Hallon, Avocado, Banan, Clementin, Citron, Persilja & Basilika...så skulle jag flytta ett bröd från bänken till plåten..det lilla räckte för att knäcka till ryggen igen :(
Tänkte att jag får ta en promenad...men orkade bara ett kvarter..
Isade med två kylklampar på ryggen i min korsett..
 
Fick ett kort fikabesök..
 
Fixade lite lunch...Pytt : Råstekte Potatis, Lök, Bacon, Köttbullar och Ägg...åt med Rödbetor :) 
 
Fick bort disken och bestämde mig för en promenad i solen....Fick möte och ryckte till då en hund skutta mot mig..det var den ryggen det ....Såg nog ut som hundra år och stenfull där jag gick...
Nu isar jag igen och bara hoppas på att det ska släppa....bara hatar när ryggen bråkar med mig...jag vill träna och få känna mig stark.   / Gizze

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: